top of page
חיפוש

5 טיפים - איך להתמודד עם קיום אירועים בצל הקורונה

אז כמו שזה נראה, קיום אירועים בצל הקורונה יהיה משהו שילווה אותנו לעוד חודשים רבים ואולי אפילו יותר, וכעת לקראת סוף הסגר אנחנו מתחילים לחשוב האם ואיך נקיים את האירוע שלנו בצל הקורונה?

כמובן שהאירועים כרגע הם משתנים לגמרי במהותם, אנשים כבר יותר חוששים להגיע לכל אירוע, וחושבים עם עצמם האם הם יכולים לוותר על נוכחותם או לא, וממש אפשר לומר ששינינו פאזה לאירועים בסטייל של אירופה בעקבות הקורונה, אירועים קטנים יותר, מצומצמים ואינטימיים.

אחרי הסגרים שעברנו, יחד עם התקווה לצאת החוצה לבלות, לטייל בחו"ל, ובעיקר לצאת מהבית, המון אנשים חושבים מה השתנה עכשיו, אילו דגשים לתת בתכנון האירוע בעקבות הקורונה ומה חשוב לבדוק לפני שמקיימים אירוע, ואנחנו כאן לתת לכם 5 טיפים לעבור את המשימה הזו בהצלחה :

  1. הטיפ הראשון שלי והכי חשוב הוא תיאום ציפיות מול האולם ומול הספקים! זה לא סוד שאנחנו לא באמת יודעים מה יקרה מחר, לא אנחנו לא בעל האולם ולא שאר הספקים, לכן כחלק מתכנון האירוע והזמנת הספקים חשוב מאוד לבדוק ולוודא עם כל הגורמים כמה דברים : *מה קורה במצב של סגר או במצב שבו נאסרת האפשרות לקיים אירועים שוב, לוודא שהמקדמות שלנו חוזרות אלינו במצב כזה. *לוודא שבמצב שהאולם נסגר מסיבות קורונה אנחנו נקבל החזר. *בעקבות המצב ספקים שעובדים באירועים יום יום יכולים להיכנס לבידוד בכל רגע נתון. אני נכנסתי לפני כמה שבועות לבידוד ונאלצתי לבטל 5 אירועים במהלכו. לכן חשוב מאוד להיערך למצב כזה, ובעצם למצוא לכל ספק שסגרתם לאירוע, ספק מחליף, לרשום את הטלפונים שלהם ולהיות מוכנים לאפשרות שנצטרך אותם במקרה ואחד הספקים שלנו ייכנס לבידוד. *אם אנחנו או אחד מבני משפחתנו נכנס לבידוד ונוצר מצב שלא ניתן לקיים אירוע, סעיף כזה צריך להיכלל בחוזה עם כל הספקים. כל הנאמר לעיל, צריך להיכלל כסעיפים בחוזה עם כלל הספקים ועם האולם! היערכות מתאימה מונעת מצבים לא נעימים.

  2. הטיפ השני הוא להיות תמיד מעודכנים באתר משרד הבריאות! כולנו רואים שההנחיות משתנות כל רגע ולפעמים גם כמה פעמים ביום, לכן חשוב להיות תמיד מעודכנים ולשים לב שלמשרד הבריאות יש מענה ישיר גם בכתובת וואטספ, ז"א שיום לפני האירוע אתם יכולים לשלוח להם לוואטספ שאלות והם יענו לכם, עשיתי את זה כמה וכמה פעמים לפני אירועים שיצאתי לעבוד בהם כדי להיות בטוח שמותר לי לצאת לעבוד ואני לא פועל בניגוד להנחיות.

  3. הטיפ השלישי שלי - להכין רשימת מוזמנים מצומצמת ולזכור שאנחנו חייבים לשנות מחשבה, ולהזמין רק אנשים קרובים אלינו! כמו שרשמתי למעלה, הגיע הזמן להתמודד עם זה שלזמן מה, בצל הקורונה, האירועים שלנו יהיו במתכונת מצומצמת, והכי חשוב להבין שכמות האנשים לא בהכרח תעיד על ההנאה שלנו ושל האורחים שלנו באירוע!

  4. טיפ מספר 4 - תתכוננו נפשית לכל תרחיש, ותהיו קלילים! ביטול אירוע יום לפני, כניסה לבידוד שלכם, של הספק הכי אהוב עליכם שסגרתם שנה מראש, או של קרוב משפחה שממש רציתם באירוע שלכם, הם דברים שסביר להניח שיקרו! חשוב מאוד להתכונן לכל הדברים האלה נפשית, לא להסתיר את העובדה שאם בחרתם לקיים אירוע בתקופה הזאת, הכל יכול לקרות בכל רגע נתון, וזה בסדר גמור. תהיו קלילים, ואל תשכחו שבתוך כל הבלגן וההיערכות הנפשית, המטרה שלכם היא בעיקר ליהנות מהיום הזה, זה האירוע שלכם!

  5. הטיפ החמישי והאחרון - תשתפו אחד את השני. בין אם אתם זוג שמתכננים חתונה, הורים שמקיימים לילדים בר או בת מצווה, או שנולד לכם זה ילד ואתם מקיימים ברית, קיום אירועים תמיד מלווים בלחץ, בהיערכות גדולה ובהתרגשות, וכעת בצל הקורונה, בגלל החוסר וודאות הבלבול והחששות, טבעי שתהיו לחוצים מהרגיל, שתכעסו מדברים שיקרו תוך כדי ההיערכויות ושיהיו רגעים לא קלים במהלך תכנון האירוע. תהיו רגישים אחד לשני, תשתפו אחד את השני יותר מהרגיל ותדברו על כל מה שעובר עליכם.

אלה היו חמשת הטיפים שלי שיעזרו לכם לעבור את תכנון האירוע שלכם בהצלחה, ליהנות ממנו ולהיות מוכנים לכל מכשול שיגיע בדרך.

כמובן אני מאחל לכם שבאירוע שלכם הכל יעבור חלק בלי ביטולים ובלי בעיות!

מקווה שנהניתם ושעזרתי לכם :)

לעוד שאלות, התייעצויות וכמובן אם אתם מחפשים צלם או אטרקציה מגניבה לאירוע שלכם בצל הקורונה, צרו איתי קשר כאן ואדאג לחזור לכם.









bottom of page