אטרקציות צילום לחתונה - המיטב

החתונה שלכם קרבה, ואתם מתלבטים איזו אטרקציית צילום להביא? ממה האורחים באמת יהנו?
 
החברה אמרה לכם עמדת צילום, האחות הקטנה רוצה מסך ירוק, וחמותך איך לא, עדיין רוצה את המגנטים לאירועים הרגילים של פעם.

אז הנה אנחנו ואתם כאן, באים לעשות אחת ולתמיד סדר בבלגן - מהן אטרקציות הצילום לחתונה האפשריות ב2020?

  1. צלם מגנטים - כמו שחמותך תמיד אומרת - "אני רוצה את הצלם מגנטים לידי כל האירוע!"
     
    אז איך לא? אטרקציית הצילום הראשונה והותיקה בתחום, שכולנו שונאים לאהוב. מבחר גדול של צלמי מגנטים שונים, כל אחד והידע והניסיון שלו, ולכן גם הפערים הניכרים במחירים.
     
    שימו לב! חלק מצלמי המגנטים מביאים אטרקציות נוספות שמוסיפות מאוד לאירוע, חשוב לדעת שגם זה קיים. לדוגמה רינג פלאש.

  2. בלוקים לאירועים - האחות הצעירה של המגנטים, התווספה ממש לא מזמן לארסנל האטרקציות ותפסה מקום של כבוד (ליתר דיוק תפסה את מקום מחזיקי המפתחות ..). בנוגע לבלוקים חשוב מאוד לדעת מספר דברים - ישנם גדלים שונים שכמובן משפיעים על המחיר, שימו לב מה מבטיחים לכם ומה בכלל אתם רוצים, בנוסף לכך, המון ספקים ניסו דרכים שונות ומגוונות לחסוך במחירי העץ, לכן יש מנעד רחב של סוגי בלוקים, שימו לב מאיזה חומר עשוי הבלוק, בד"כ בלוק עשוי עץ אורן איכותי יותר, לעומת בלוק עשוי סיבית שהוא הפחות איכותי, לכן חשוב לשאול תמיד ולא להתבייש!
     
    דבר אחרון לגבי הבלוקים הוא הבטחת "הבלוקים ללא הגבלה". אז אלא אם כן הגיע הצלם עם 5 אנשי צוות, 2 משאיות מלאות בעצים ו5 מדפסות שידפיסו בו זמנית, אין דבר כזה בלוקים ללא הגבלה. בשונה ממגנטים כולם יגיעו עם כמות מסוימת איתם לאירוע, וגם אם יגיעו עם כמות גדולה מהרגיל, בגלל זמן הדפסה יחד עם זמן ההדבקה הכמות שאפשר להוציא ממדפסת אחת במשך האירוע תהיה מקסימום 400. עוד על התופעה הוספתי כאן.

  3. מחזיקי מפתחות - בואו נמשיך הלאה. סתם, פשוט בלי לפגוע באף אחד כמובן, לדעתי האישית זו אטרקציה שהיא כבר פאסה, היא כבר לא נפוצה, ולטעמי פחות מעניינת.

  4. עמדת צילום - אז התקדמנו קצת והחלטנו שלא בא לנו לרדוף אחרי הצלם ואז להבין שהוא מצלם סטילס ולא מגנטים, ואנחנו רוצים עמדת צילום סטטית, שתעמוד בקרבת הרחבה, מסך טאצ' שאיתו נוכל לראות אם התמונה טובה או לא ואם לא אז כמובן נצטלם שוב, אקססוריז מגניבים שחלקינו ישבור במהלך הצילום, כולם יוכלו להגיע לשם במשך כל האירוע, לקבל מגנטים במקום ולא אחרי חצי שעה, וישב שם מפעיל שיעזור לכולם במשך כל האירוע. מגניב לא? לגמרי.
     
    גם כאן יש כמה פרטים קטנים לשים לב אליהם - חלק מעמדות הצילום המשווקות היום מגיעות עם מצלמת אינטרנט, ואחרות מגיעות עם מצלמת DSLR (אותה המצלמה שיש לכל צלם רגיל). כמובן שמצלמת הDSLR איכותית יותר, וההבדל די ניכר על התמונות, אז שימו לב. בנוסף, חלק מהעמדות מגיעות עם תוספות נחמדות, למשל - שליחת התמונות בזמן אמת לאימייל או לSMS , אפשרות של GIF. ממש נחמד.
     
    עוד משהו שהוא לבחירתכם כמובן - איזו מזכרת תצא מעמדת הצילום הזו, ויש כמה אפשרויות:
     
    *מגנט בגודל רגיל ממש כמו כל המגנטים שקיבלתם עד היום.
     
    *מגנט בגודל כפול. כמו 2 מגנטים רגילים.
     
    *מגנט בגודל כפול עם גרפיקה מיוחדת, ניתן להצטלם 2-3 תמונות וכולן יהיו באותו מגנט, מצרף תמונה להמחשה-
     


 
*אותו גודל, רק במקום המגנט תקבלו מסגרת קרטון נחמדה, בצבע לבן או שחור.
 
*סטריפ - 4 תמונות לאורך בתוך מסגרת קרטון נחמדה, כמו עמדות הצילום של פעם בקניונים, מצרף תמונה.
 


 

 
כל סוג מזכרת מתומחר באופן שונה בגלל חומר הגלם.

  1. מסך ירוק - GREEN SCREEN . ממש אותה עמדה, רק עם כמה תוספות. מאחוריכם יעמוד רקע ירוק גדול, מולכם במסך הטאצ' יהיו רקעים לבחירה (חשוב לבקש לראות רקעים לפני, ולהוסיף במידת הצורך דברים שבא לכם), וכחלק מחוויית הצילום, אתם בוחרים איזה רקע אתם רוצים. עוד על מסך ירוק הוספתי כאן

  2. מסך לבן - WHITE SCREEN . עמדת סטודיו באירוע שלכם. הרקע הלבן מאחורה, האקססוריז, וכמובן אתם לבושים ומאופרים, הופכים את התמונה לשיקית ואופנתית. לתמונות של מסך לבן היכנסו לכאן.

  3. מראת סלפי - עוד סוג של עמדת צילום, רק שכאן אתם עומדים ממש מול מראה, רואים את עצמכם, ומצטלמים.
     
    גם כאן סוגי מצלמות שונים, תמיד לשאול איזו מצלמה מותקנת על העמדה.

  4. תא צילום - תאי צילום שקופים, מתנפחים, יש גם כאלה בתוך רכבי אספנות, נכנסים לתוך התא, שמים קצת אביזרים, מצטלמים ולוקחים את המגנט

  5. קיר צילום/הוליווד/אוסקר - לוגו של החתונה שלכם, השמות שלכם, או בעצם כל דבר שאתם רוצים, מדפיסים בשבילכם, וממש כמו מסך לבן, הרקע מאחוריכם, והמצלמה מולכם.

אז אחרי שעברנו על כל אטרקציות הצילום לחתונה פחות או יותר, חשוב לי לומר מה שאמרתי כמה וכמה פעמים - לשאול לשאול ולשאול, לא להתבייש ולשאול כל דבר קטן, מגיע לכם לדעת מה אתם מקבלים, ובגלל שהאפשרויות הן רחבות בכל סוג של אטרקציה, טווח המחירים משתנה, וזה בסדר אם תרצו לשלם קצת פחות או קצת יותר, אבל תדעו על מה אתם משלמים. בנוסף אל תשכחו לראות תמונות לדוגמה, ותבחנו את האיכות.
 
מקווה שעזרתי לכם ועשיתי לכם סדר, שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה!
 

 
אם אתם רוצים להתייעץ, לשאול או להזמין את השירותים שלנו- מוזמנים ליצור קשר כאן